در واکنش به خبری تحت عنوان « افزایش نرخ نصب کنتور گاز» شرکت ملی گاز اعلام کرد: هزینه اشتراک و نصب کنتور گاز افزایش نیافته است.

در این خبر اعلام شده به‌دلیل محاسبه هزینه کنتور موجود، برخی مشترکان هزینه کمتری می‌پردازند. روابط عمومی شرکت ملی‌گاز ایران در‌پی انتشار خبری در مورد محاسبه قیمت‌های مختلف برای حق نصب و اشتراک گاز اعلام  داشت: هزینه اشتراک و قیمت هر‌کنتور حدود 70 تا80 هزار‌تومان است.

براساس این گزارش در برخی موارد و در مجتمع‌های مسکونی که خواهان تبدیل و تفکیک اشتراک خود هستند هزینه‌های مربوطه برای اشتراک کنتور قبلی از قیمت نهایی کاسته می‌شود و این مسئله موجب کاهش هزینه تمام شده برای مشترکان این مجتمع‌ها به 30‌تا40 هزار‌تومان می‌شود.

در همین حال این شرکت در خبری که به روزنامه همشهری ارسال کرد، اعلام  داشت: شرکت ملی گاز در حال حاضر از جایگاه‌های سوختگیری خانگی به‌دلیل فقدان استاندارد استفاده نمی‌کند و تنها مجوز احداث جایگاه‌های متوسط برای مجتمع‌های عمومی دولتی و مسکونی با جمعیت بالای یک هزارو500 خانوار را در دستور کار دارد.

در‌خبری در روز هفتم دی‌ از آغاز نصب جایگاه‌های سی‌ان‌جی خانگی خبر داده شده بود که این عنوان درست نبوده و جایگاه‌های متوسط صحیح بوده است.

کد خبر 99466

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز